loading...

ورزش در سفر

بازدید : 26
دوشنبه 3 آبان 1400 زمان : 14:51

هیچ جایی وجود ندارد که کم و بیش برای تمرین یوگا مناسب نباشد، یوگا هم ورزش است، هم یک سفر درونی. این بدان دلیل است که تمرین یوگا یک تمرین داخلی و شخصی است که برای همه مناسب است. تعطیلات یوگا نه تنها برای دوست داران یوگا بلکه برای دوستداران مسافرت که دوست دارند تجربه‌­ای از یوگا داشته باشند نیز می‌تواند مناسب باشد. خوشبختانه تعداد بی‌شماری از کلاس­ها و لوکیشن­های یوگا در دیدنی‌ترین مکان‌های سراسر جهان وجود دارد. با این مطلب سایت بلیط هواپیما فلایتیو همراه باشید.

هنگام برنامه‌ریزی برای تعطیلات یوگا، ایده‌آل‌ترین مکانی که می‌توانید انتخاب کنید جایی است که دارای طبیعت فراوانی باشد. چرا؟ خوب، بیشتر به این دلیل است که محیط‌های طبیعی محیطی مناسب برای آرامش نهایی ایجاد می‌کنند. اگر به بیرون از منزل بروید، می‌توانید ارتباط خود را با دنیای خارج قطع کرده و از کلاس‌های یوگای خود لذت بیشتری ببرید؛ بنابراین به دنبال مقاصد برتر یوگا در جهان بگردید و مکانی را انتخاب کنید که بتوانید از تمرین خود کاملاً لذت ببرید. این مقاله به شما کمک خواهد کرد که مقصد بعدی خودتان را برای مسافرت به قصد یوگا انتخاب کنید.

هند، مقصد سفر برای دوست داران یوگا
اولین مقصد برای دوست داران یوگا هند است که خود زادگاه یوگا است. یکی از مشهورترین مقصدهای یوگا در اطراف هند، ریشیکش است که به آن هریشیکش نیز می‌گویند. این شهر در دامنه هیمالیا واقع شده است، در کنار رود مقدس گنگ قرار دارد و یک مرکز مشهور در سراسر جهان برای مطالعه و تمرین یوگا و مراقبه است. ریشیکش که یکی از مقدس‌ترین مکان‌های جهان محسوب می‌شود، دارای معابد و اشرف است و پس از بازدید توسط بیتلز در اواخر دهه 60 ، در جهان غرب بسیار مشهور شد.

هنگام بازدید از این مقصد، حتماً تقویم‌های خود را برای جشنواره بین‌المللی یوگا که هرساله در ریشیکش برگزار می‌شود، علامت گذاری کنید. در آن زمان افراد زیادی از گوشه و کنار کره زمین برای گذراندن دوره‌ها و آموزش نحوه مربیگری یوگا به آنجا می‌روند.
به طور کلی اندونزی و به ویژه شهر بالی، مقصد اصلی برای دوست داران یوگا است. بالی نهایت آرامش را در اطراف طبیعت ارائه می‌دهد و شما در این مقصد غرق در یک حالت مراقبه خالص خواهید شد.

آرامش واقعی و سلامتی، در جنگل‌های سرسبز، معابد باستانی، مزارع برنج و سواحل دارای آب­های فیروزه‌ای،تجربه عالی از یوگا و مدیتیشن را برای کسانی که به دنبال آرامش درونی هستند طراحی می‌کند. بالی پس از معرفی در کتاب و فیلم Eat Pray Love محبوبیت بیشتری پیدا کرد. بالی همچنین مجموعه‌ای از استودیوهای جذاب یوگا را در خود جای‌داده است که می‌توانید در آنها کلاس رزرو کرده و یک معلم یوگا به شما آموزش دهد.

اگر از دوست داران واقعی یوگا باشید، بالی در بالای لیست بهترین مقصدهای یوگا در سراسر جهان قرار خواهد گرفت و اگر احساس می‌کنید کاری متفاوت انجام می‌دهید، کمی وقت بگذارید و بهترین جاذبه‌های بالی را کشف کنید.

سفر به اسپانیا برای یوگا
اسپانیا در درجه اول به دلیل فرهنگ غنی و متنوع، غذاهای شگفت‌انگیز و سواحل شگفت‌انگیز در بین کشورهای سواحل مدیترانه شناخته شده است. این کشور با یک منظره زیبا از طبیعتش، مقصد اصلی دوست داران یوگا نیز محسوب می‌شود، زیرا شرایط مناسبی را برای تمرینات خود به مسافران ارائه می‌دهد. برای بلیط هواپیما اسپانیا کلیک کنید.

اسپانیا دارای مناظر دریایی و کوهستانی و همچنین آب‌وهوای مطبوع در تمام طول سال است، و در مکان‌هایی مانند تنریف، در جزایر قناری، آلیکانته، در والنسیا و حتی ایبیزا جایگاه‌های یوگا در کلاس جهانی دارد. به طور کلی، مدارس زیادی برای تمرینات یوگا در سراسر اسپانیا وجود دارند، اما دوست داران یوگا همچنین می‌توانند مکان‌های خلوتی را برای ایجاد پناهگاه خود پیدا کنند.

در شهرهای بزرگی مانند مادرید و بارسلونا، دوست داران یوگا از انواع استودیوهای جذاب یوگا و کلاس‌های مختلف بهره می‌برند. پس از بازدید و غرق شدن در هیجان این کشور مدیترانه‌ای، دیگر نمی‌خواهید آنجا را ترک کنید.

یوگا و سری‌لانکا
سریلانکا یک پناهگاه واقعی صلح و رفاه است. این کشور که در اقیانوس هند واقع شده است، چندین منطقه حفاظت شده، 22 پارک ملی و بیش از 30 جنگل دارد که محیط مناسبی را برای جلسات یوگا در فضای باز و در طبیعت محسوب می شوند. بسیاری از مکان‌های یوگا در امتداد ساحل سریلانکا وجود دارند که مناظر شگفت‌انگیز، کلاس‌های روزانه یوگا و حتی جلسات موج‌سواری برای برخی از دوست داران هیجان و آدرنالین را ارائه می‌دهند.

در طول تعطیلات یوگا در سریلانکا، می‌توانید مدتی را به گشت‌وگذار در این کشور بپردازید که علاوه بر دوست داران یوگا مقصد محبوب دوستداران طبیعت است. پیشنهاد می کنیم بازدید از شهر کندی، پارک ملی یالا و قله آدم کوچک را نیز در برنامه سفر خود قرار دهید.

کاستاریکا، کشوری ایده‌­آل برای دوست داران یوگا
کاستاریکا بیشتر به‌خاطر سواحل ایده‌آل، کوه‌های ناهموار پوشیده از جنگل، آتشفشان و تنوع زیستی غنی شناخته شده است. اما این کشور آمریکای مرکزی نیز یکی از مکان‌های برتر برای تعطیلات دوست داران یوگا است. به عنوان مثال شهرهای بهشتی مانند مونتزوما، سانتا ترزا و تاماریندو که به داشتن سواحل آرام و بکر معروف هستند، اماکنی هستند که مسافران می‌توانند در برخی از جلسات یوگا در فضای باز لذت ببرند.

همچنین کاستاریکا در بوتیک‌های هتل به سبک اندونزی مکانی مخصوص یوگا دارد، جایی که مهمانان نه تنها می‌توانند در کلاس‌های یوگا شرکت کنند، بلکه از برخی وعده‌های غذایی ارگانیک نیز لذت می‌برند و در اسپای محلی استراحت می‌کنند.

تایلند، یوگا و ماجراهای سفر
اگر قبلاً به هند و اندونزی در لیست خود سفر کرده‌اید و می‌خواهید دوباره به آن برگردید، بجای سفر دوباره به مکانی تکراری تایلند را به‌عنوان مقصد بعدی خود در یوگا انتخاب کنید. این مقصد مناسب برای بودجه پایین با چندین استودیو یوگا و مکان‌هایی است که در سراسر کشور از کوه سامویی گرفته تا چیانگ رای گسترش یافته‌اند.

مکان‌های مخصوص یوگا در تایلند که به ویژه برای فراهم آوردن حداکثر آرامش و رفاه به دوست داران یوگا طراحی شده‌اند، شامل منظره‌های بسیار زیبا از طبیعت و طیف وسیعی از فعالیت‌ها مانند روزنامه نگاری، جلسات پرانایاما، کارگاه‌های رقص و حتی یوگا هنگام غروب آفتاب هستند.

پرتغال مقصد جذابی دیگر برای سفر دوست‌داران یوگا
برخی از بهترین مکان‌های تفریحی یوگا در جهان را می‌توان در پرتغال یافت. پرتغال یک مکان ایده­آلاست که می­توانید با دیگر دوست داران یوگا تعطیلات خود را در آن برنامه‌ریزی کنید. اما، به‌جای اینکه به شهرهای شلوغ و پر جنب و جوش مانند لیسبون بروید، می‌توانید به ساحل بروید، جایی که مناسب برای جلسات آرامش یوگا است. برخی از مقاصد عالی یوگا در پرتغال ساحل ویسنتینا با سواحل شناخته شده آن و همچنین اریسیرا است که مقاصد خوبی برای موج‌سواری نیز محسوب می­شوند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 14
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 234
  • بازدید سال : 729
  • بازدید کلی : 10699
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه